FAQ / Vaak gestelde vragen

Is de bestelling en betaling op werkdagen voor 16.00 uur binnen, dan versturen we je pakket nog dezelfde dag. Je hebt ze dan in principe binnen 1 werkdag in huis. Bestel je in het weekend, dan word je bestelling op maandag verzonden en op dinsdag geleverd. Het kan voorkomen dat er bij de postdistributie (PostNL) buiten onze macht om vertraging ontstaat.

1. Ik heb iets besteld, maar geen bestelbevestiging per e-mail ontvangen

Als je niet binnen enkele minuten na de bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan er het volgende fout gegaan zijn:
1. Je provider ziet onze automatische mailtjes mogelijk als spam, en heeft deze verwijderd/verplaatst naar de spambox.
2. Je hebt bij de bestelgegevens een typefout gemaakt in je e-mail adres. Neem in dat geval even contact met ons op.

Je mag te allen tijde contact met ons opnemen over de status van je bestelling.
Heb je meerdere producten besteld, met een verschillende levertijd? Ga dan uit van de langste levertijd.

2. Hoe weet ik of ik de juiste maat Sanita klompen heb?

Kijk voor de juiste maat Sanita klompen bij onderstaande maattabel.
Bij de klompen van Sanita hangt de maat van het van het model af. Mocht je twijfelen of er niet uitkomen, neem gerust contact op, we helpen je graag!
Over het algemeen geldt dat Sanita klompen iets kleiner uitvallen, neem een maatje groter dan je schoenmaat. Bij elke klomp staat beschreven hoe deze valt en een advies.

Binnenmaat in cm.    22.8    23.5    24,0    24.8    25.8    26.2    27    27.5                                  
Klompmaat                  35       36       37        38        39       40       41     42               

3. Kan ik het bezorgadres wijzigen ten opzichte van het factuuradres?

Ja, dit is mogelijk. Je kunt bij voorbeeld je bestelling op je werkadres laten bezorgen of op een ander adres. Dit kun je aangeven tijdens het bestellen.

4. Mijn bestelling is een cadeau, hoe kan ik dit aangeven?

Wil je iemand verassen met een cadeau? Wij hebben leuke verpleegkundige sets, maar ook andere producten kunnen we feestelijk inpakken.
In de winkelwagen kun je een opmerking plaatsen in welk kader je het cadeautje geeft en we pakken je bestelling graag voor je in.
Het cadeautje wordt in een bruin kraft enveloppe of doos verstuurd (ter bescherming), dus deze moet je thuis er nog wel even om weg halen.
Veel plezier met geven!

5. Hoe gebruik ik mijn cadeaubon?

1) Ga naar je winkelwagen (rechts boven in het scherm).
2) Vul de unieke code in bij het veld ‘Couponcode’ en klik op ‘Waardebon toepassen’.
3) Het bedrag wordt automatisch van het oorspronkelijke bedrag afgetrokken.
4) Gaat verder naar afrekenen.

Op de, door Styilsh Nurse aangeboden kortingscodes/ cadeaubonnen, zijn de volgende voorwaarden van toepassing.

  • Een kortingscode/ cadeaubon bestaat uit een code en/ of een tekstcode
  • Een kortingscode/ cadeaubon is geldig voor een bepaalde periode (nl. één jaar). Na deze periode is de kortingscode niet meer te gebruiken
  • Het is niet mogelijk om een kortingscode/ cadeaubon te gebruiken in combinatie met een andere actie.
  • Het is niet mogelijk om een kortingscode / cadeaubon te gebruiken voor een reeds geplaatste bestelling.
  • Per persoon en per e-mailadres mag een kortingscode eenmalig worden gebruikt.
  • Een aanbieding is geldig zolang de voorraad strekt.
  • Als je een product retourneert, waarbij een kortingscode/ cadeaubon wordt gebruikt, komt de korting te vervallen (ruilen kan wel!).
  • Een kortingscode/ cadeaubon mag je niet wijzigen, vervalsen of de werking daarvan ondermijnen, met inbegrip van hacking, verspreiding van virussen, spamming of deze door te sturen.
  • Een kortingscode/ cadeaubon wordt eenmalig verstrekt, in geval van diefstal/ verlies vindt er geen vergoeding plaats.

6. Wat zijn de verzendkosten?

Voor een brievenbuspakket (bijvoorbeeld scharensets, kocher, beademingsmasker of stuwband) hanteren wij €1,99,- of €4,-  afhankelijk van het volume. Indien verzending per brievenbus niet mogelijk is zal een bedrag van €6,75,- verzendkosten worden berekend voor pakketpost. 
In Nederland geldt gratis verzending vanaf €50,-!  

7. Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Jazeker! Dat is geen enkel probleem. Je kunt bij het plaatsen van de bestelling hiervoor kiezen in de winkelwagen “afhalen bij winkel”. Wij hebben geen vaste openingstijden maar begrijpen dat je onze producten graag snel wil gaan gebruiken. We vinden dan ook altijd een mogelijkheid voor het maken van een afspraak. De artikelen kunnen bij afhalen contant worden betaald. Neem voor het maken van een afspraak contact met ons op.

8. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Stylish Nurse biedt diverse veilige betaalmethoden aan, de verwerking gaat via Mollie:

  •   iDEAL, de meest gebruikte betalaalwijze om veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in de vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank.
  •   PayPal, dit is een wereldwijd betalingsplatform. Indien je een account bij Paypal aanmaakt kun je ook bij je volgende bestelling, in welke internetwinkel dan ook, veilig via Paypal betalen.
  •   Creditcard  
  •   Contant, voor de klanten die de producten bij ons op halen in Roswinkel. Voor het ophalen van de bestelling maken we graag een afspraak.

9. Hoe kan ik bestelde items retourneren of ruilen?

Retourneren;
Stylish Nurse hoopt dat je tevreden bent met je aankoop, is je aankoop toch niet helemaal zoals je had verwacht, dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen en krijg je het aankoopbedrag weer terug.  Vul hiervoor het ruil- /retourformulier in. 
De producten dienen ongebruikt en in de originele verpakking terug gestuurd te worden naar ons. De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant. In alle gevallen adviseren wij je het verzend-/afleverbewijs goed te bewaren totdat de retour/ruiling is afgerond. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, ontvang je binnen 7 dagen het volledige aankoopbedrag terug.

Ruilen;
Wil je de bestelling ruilen? Mail ons even en we reserveren alvast een andere kleur of paar voor je! Verder mag je het te ruilen product retour zenden naar Stylish Nurse samen met het retour-/ ruilformulier.  De producten dienen ongebruikt, in originele verpakking terug gestuurd te worden naar ons. De kosten en het risico van de retourzending zijn voor de klant. Het nieuwe product dat wij opnieuw zenden is gratis.
In alle gevallen adviseren wij je het verzend-/afleverbewijs goed te bewaren totdat de retour/ruiling is afgerond.

Als het bedrag hoger is dan de oorspronkelijke bestelling dan ontvang je een aanvullende factuur met een betaallink in de mail. Als het bedrag lager is dan de oorspronkelijke bestelling dan wordt het bedrag binnen 7 dagen aan je terug betaald. 

Voordat je een zending retour stuurt check dit dan even:

  • Het retourformulier is toegevoegd aan de zending.
  • Het artikel zit in de originele verpakking.
  • Het artikel is ongebruikt en onbeschadigd. 
  • De verzendverpakking is stevig genoeg; om beschadiging tijdens vervoer te voorkomen.
  • De zending is voldoende gefrankeerd.
  • Het adres van Stylish Nurse is duidelijk vermeld.

10. Ik heb een product retour gestuurd, maar het aankoopbedrag nog niet terug ontvangen?

Wij betalen je het aankoop bedrag binnen 7 dagen, na ontvangst van het retour pakket terug. Duurt het langer? Stuur ons dan even een mail, dan zoeken we het voor je uit.

Klachten

Wij staan voor degelijke producten die wij aanbieden in onze webshop. Helaas is een fabricagefout bij de productie niet uit te sluiten. Klachten, ontstaan door gebruik, worden individueel beoordeeld. Neem contact met ons op, we willen dit graag samen met jou oplossen. 

Staat je vraag er niet bij? Stuur ons dan een mail, je krijgt binnen 24u. antwoord.

11. Wat is het verschil tussen Sanita Flex klompen en Sanita original klompen?

Beide klompen worden in dezelfde fabriek gemaakt en zijn dus van hetzelfde materiaal gemaakt. Het verschil zit hem erin dat de klompen met de witte zool officieel met een keurmerk antistatisch zijn bevonden, de klompen met zwarte en houtkleurige zool zijn officieel niet anti statisch.

12. Van welk materiaal zijn MedSocks gemaakt?

MedSocks bestaan uit 75% katoen, 23% polyester en 2% elastaan. Op deze manier zijn de sokken zacht en kunnen ze vocht opnemen, maar ook voldoende elastisch.

13. Van welk materiaal zijn de compressie sokken van MedSocks gemaakt?

De compressiekousen van MedSocks hebben een compressie van 15-20 mmHg.
De sokken bestaan uit 98% polyester en 2% elastaan.

De compressiesokken zijn perfect voor dagelijks gebruik tijdens werk, sporten of andere activiteiten en kan helpen om vermoeide benen te voorkomen. 
Let op: Deze sokken hebben als doel vermoeide benen te voorkomen en zijn niet geschikt voor het behandelen van medische aandoeningen. Indien de sokken te strak aanvoelen of u pijn heeft tijdens het dragen, dan raden wij aan deze niet te dragen.

14. Hoe moet ik MedSocks wassen?

MedSocks gaan het langste mee wanneer deze binnenstebuiten op 30 graden worden gewassen.
Het beste is om MedSocks niet te strijken of in een droger te doen.
Op elke verpakking staat ook een was instructie.

15. Wat is PU (Poly Urethaan)?

Sanita klompen zijn gemaakt van Poly Urethaan, dit is een rubberachtige kunststof. Het zit in heel erg veel producten en je komt het dagelijks tegen, denk aan: verf, vloeren, matrassen, banden en schoenzolen.
Met Polyurethaan kan gemakkelijker op maat (samenstelling) worden gemaakt dan rubber of kunsstof, daarom is het ideaal voor schoenzolen. Deze kunnen precies zo gemaakt worden om aan de wens van de consument te kunnen voldoen.
De zool kan harder, zwaarder of juist lichter en fexibeler. Hierdoor staan Sanita klompen bekend om hun kwaliteit en comfort!
 

Zo wordt werken in de zorg nog leuker!

Stylish Nurse
Logo Stylish Nurse